VESPRES A LA FRESCA A L’ASSOCIACIÓ



Els vespres a la fresca continuen: Els dissabtes 20 i 27 escoltarem “Cançons per a la mar” a càrrec de Lluís Platero, i dimarts 23 gaudirem d’un concert de guitarra clàssica a càrrec de Júlia Villaroel. Excepte l’actuació del dia

Demà gaudirem de microteatre a la fresca, una sèrie de comèdies escrites per Marc Torrecillas i interpretades per Oriol Rafel, Mònica Van Campen i Marc Torrecillas. Per acompanyar l’espectacle, es disposarà de servei de barra amb taquilla inversa. T’hi esperem!

Ens hi veurem?

Ja queda poc per l’estiu, i la calor no s’ha fet esperar! Dimarts i dijous de la setmana que ve, els dies 25 i 27 de juny, durem a terme dues activitats en família per jugar i passar una bona